Natalia Sánchez 3ºD

La meva llista de blogs

  • Laura Magaña 3B
    Fa 14 anys
  • Marc Rosell 3ºD
    Gioconda
    Fa 14 anys
  • Toñi Jiménez 3ºF
    Doblatge de pel.lícula (Toñi i Dani)
    Fa 14 anys
  • Dani Tomás 3ºD
    Montatge de Movie Maker
    Fa 14 anys
  • Carla Ruiz-Olalde( 3ºF)
    simbols de la dona
    Fa 14 anys
  • micoballaymigatosonchulos.blogspot.com

dimarts, 18 d’octubre del 2011

El meu 3è treball d' imatge i expressió!

Aquestes dos imatges les he creat jo.
 Esper que vos agradin!


Publicat per Natalia Sánchez a 11:45 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

divendres, 14 d’octubre del 2011

2º treball de imatge i expressió :)

Publicat per Natalia Sánchez a 3:58 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Dades personals

Natalia Sánchez
Visualitza el meu perfil complet

mis compañeros

  • Aina Sánchez
  • Alejandro Moragues
  • Andreu Tovar
  • Angel Hernández
  • Carla Ruiz-Olalde
  • Cynthia Reales
  • Dani Tomás
  • Jose Antonio Espigares
  • Katy Khokhlova
  • Laura Magaña
  • Marc Rosell
  • Toni Bauza
  • Toñi Jimenez

Seguidors

Arxiu del blog

  • ►  2012 (9)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (2)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de febrer (3)
    • ►  de gener (2)
  • ▼  2011 (5)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de novembre (1)
    • ▼  d’octubre (2)
      • El meu 3è treball d' imatge i expressió!
      • 2º treball de imatge i expressió :)
    • ►  de setembre (1)
Tema Picture Window. Imatges del tema creades per luoman. Amb la tecnologia de Blogger.