La meva llista de blogs
-
-
GiocondaFa 14 anys
-
-
Montatge de Movie MakerFa 14 anys
-
simbols de la donaFa 14 anys
-
diumenge, 4 de desembre del 2011
El meu 5è trebal d'imatge i expressió!
Aquest és el treball en el que he treballat mes hores i el més complicat dels que he fet fins ara,
per això esper que vos agradi :)
dilluns, 14 de novembre del 2011
dimarts, 18 d’octubre del 2011
divendres, 14 d’octubre del 2011
divendres, 30 de setembre del 2011
Presentació
Bones!,
El meu nom és Natalia, tinc 14 anys i vaig a la classe de 3è D.
En aquest blog penjaré treballs ,fotografies, etc. Esper fer-ho el millor posible i ,que vos agradin!
Tinc moltíssimes ganes de aprendre coses noves i variades que ja us mostraré en les meves entrades. :)
El meu nom és Natalia, tinc 14 anys i vaig a la classe de 3è D.
En aquest blog penjaré treballs ,fotografies, etc. Esper fer-ho el millor posible i ,que vos agradin!
Tinc moltíssimes ganes de aprendre coses noves i variades que ja us mostraré en les meves entrades. :)
Subscriure's a:
Missatges (Atom)




