diumenge, 4 de desembre del 2011

El meu 5è trebal d'imatge i expressió!



Aquest és el treball en el que he treballat mes hores i el més complicat dels que he fet fins ara,
per això esper que vos agradi :)

divendres, 30 de setembre del 2011

Presentació

Bones!,
El meu nom és Natalia, tinc 14 anys i vaig a la classe de 3è D.
En aquest blog penjaré treballs ,fotografies, etc. Esper fer-ho el millor posible i ,que vos agradin!
Tinc moltíssimes ganes de aprendre coses noves i variades que ja us mostraré en les meves entrades. :)